Skip to main content

Retur

Pe scrii.ro ne dorim sa ai o experienta cat mai placuta in alegerea instrumentului de scris care ti se potriveste. Daca totusi articolul nu corespunde asteptarilor tale, contacteaza-ne telefonic sau pe email la adresa office@scrii.ro,  pentru a ne comunica acest lucru si returneaza-l în ambalajul original, impreuna cu o copie a facturii fiscale, în termen de 14 zile lucratoare de la primirea comenzii și vom rambursa suma platita pentru el. Iti recomandam sa ambalezi cu atentie produsul ce urmeaza a fi returnat pentru a evita deteriorarea lui.

De asemenea iti recomandam sa pastrezi o copie dupa AWB la predarea coletului catre curier. Rambursarea se va face prin virament bancar. Te rugam sa ne acorzi pana la 10 zile lucratoare de la primirea returului pentru rambursarea sumei in contul tau bancar. Articolele comandate pe scrii.ro nu pot fi returnate la un magazin partener de vanzare cu amanuntul.

Sunt exceptate de la dreptul de retur: produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, precum si produsele carora le lipsesc accesorii, calimara de cerneala, rezerve pix si mine de creion mecanic, seturi de patroane cerneala incomplete.

Clarificari in privinta produselor returnate

IMPORTANT! Te rugam sa verifici cu atentie daca ceea ce comanzi/confirmi prin e-mail sau telefonic, este ceea ce iti doresti. In cazul in care coletul este refuzat la livrare, ne rezervam dreptul de a retine taxele de livrare tur-retur si ramburs din suma care iti va fi inapoiata.

In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul de retur dupa ce a utilizat produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii produselor.

Accesoriile (manuale de utilizare, incarcatoare, cabluri etc.) aflate in cutia produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din produs. Ca urmare, recomandam cumparatorului, ca atunci cand isi exercita dreptul de se retragere din contract, sa returneze produsul in ambalajul original, nedeteriorat, protejat prin infoliere sau ambalat in cutie din carton, fara etichete lipite direct pe produs, si impreuna cu toate accesoriile.

In cazul produselor returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate.

Costurile de igienizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si de aducere la o forma comerciala in vederea revanzarii ca produs reconditionat, se vor retine din valoarea produsului. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Pentru claritate, din pretul total al produsului returnat, vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii produsului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a acestuia, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata cumparatorului, dupa receptionarea si verificarea produselor returnate.

Va recomandam sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile, fotografierea coletului in vederea dovedirii starii acestuia si intocmirea unui proces verbal impreuna cu reprezentantul societatii de curierat, proces verbal in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Costuri suportate de catre vanzator:

In cazul in care produsul nu este conform cu specificatiile, detaliile din oferta vanzatorului.
In cazul in care produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
In cazul in care produsul este nefunctional* sau prezinta deteriorari la receptie.

*Nota – daca defectul de nefunctionare este semnalat in primele 48 de ore de la receptie

Produsele achizitionate in cadrul campaniilor promotionale

Daca produsul a fost achizitionat in cadrul unei campanii promotionale si se doreste returnarea acestuia, costul de transport pentru retur revine clientului.

Un produs achizitionat in perioada desfasurarii unei campaniei promotionale cu transport gratuit, nu va prelua beneficiile campaniei daca se solicita inlocuirea acestuia dupa data inchiderii promotiei.

Returnarea unui produs care a facut obiectul promotiei se face conform detaliilor campaniei desfasurate. Acceptarea returului se face atunci cand acesta se reintoarce insotit de produsele cu titlul de “Cadou” conform campaniei desfasurate.